RÖSTA IMORGON!

god eftermiddag!

skän dag och skön gårdagen..efter skolan åkte jag in till stan med rebecca, käkade lite. Sen drog jag hem och övningkörde lite. Sen åkte jag till crilla,köpte med mig gurka och dipp. det gillas! satt och tittade på idol, sen gick vi ut och snackade med några. Sen kom också kristian, såg på en film. My super ex..hmm jag no comments om filmen. Vi blev pummsig sen åkte vi hem och sov.

Idag ska åkte jag och kristian till stan, jag fixade lite ärenden sen så skulle krille till synsam.Sen bjöds det på en kebabtallrik! sen hem till kristian,som jag sitter hos nu. Varit och ätit hos hans farmor och farfar. Ursött! sen ikväll kanske vi tar oss en tripp till stan eller matfors.

Nu ska jag titta på skor som ska köpas sen tänka ut vilka jag ska rösta på imorogn i kyrkovalet! viktigtviktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0