ONE MISSTAKE.. GIVE ME A CHANGE ON MY LIFE

Nu ska jag starta ett nytt kapitel,en ny början. Det var ett misstag som jag gjorde och det ska aldrig göras om. Nu ska de bli förändring.

Jag snorar och snorar, min älskade pojkvän har tryckt in hans baciller i min mun och smittat mig. Men jag ska äta lite ''kinagard'' och se om det blir nån bättring. :) Igår var jag och älskling på birsta. jag tog en sallad och tryckte i mig och sen prinsesstårta till efterrätt! :)  sen fick jag en halsduk av kristian, sweet!

nu snart ska jag äta sen ska jag gå ner till lillhällom och hämta kristian cykel sen ska jag på bilbingo med mamma och mormor! :) sen plugga hade jag tänkt..  

snoris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0