åkningsfredag

ja vad ska man säga om gårdagen? hmm.. det var ju en hälsodag, jag kristian och christine var med tappert. På morgonen hade vi friskisochsvettis, fyfan säger jag bara. Min kondition liggr på havets botten..ska försöka arbeta upp det, lite iaf :) sen på eftermiddagen skulle vi åka inlines, jajustde! vi skulle åa runt norra berget, och åka nedför tivolibacken. Kyss er i häcken! man rullade som satan när man bara stog på plan mark. Så vi tre orkadeitne så vi skulle gå till första kontrollen men de orkade vi inte heller! haha, bra dag! men mycket frukt blev det

på kvällen blev det attajg åkte till christine där tony och linda var, sen kom rebecca.. Sen kom shildt(?) och ägget och hämtade oss. Vi åkte bil hela kvällen. Niklas hade tagit körkortet samma dag..ja det blev en sväng över hela sundsvall. Mycket trevligt! Jag och crillis kom hem kanske vi halv ett nått sånt, sen blev det atts sova efter att ha kikat på sein..field?

Ikväll ska jag vara barnvakt och kristian sällskapar, nu ska ja duscha sen ska jag och mamma åka köpa bhar till mig Finally!   



Vi skulle visa våran idrottslärare att vi gick långjävla granloholmsbacken :|

snyggjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0