vuxen kvinna

nu sitter jag i granlo och är barnvakt åt albert. Kom hit i morse vid halvtio bussen, och nu ligger han och sover :) vet inte hur länge jag blir här men de blir väl till två ungefär. Sen ska jag ta en tripp till birsta, men ska försöka hitta nån först att gå med. Ska snacka med christine, ska muta hon med en bussresa :) och snackade med jessica förut oxå men hon ska ju spela sopfotboll. Urscha!

igår kväll var vi hos christine, eller först var jag hos kristian och putsa fönster. Sen åkte vi till granlo. Rebecca sara timmy va också där :) sen åkte jag och kristian hem och sov. Ikväll blir det kristian, han ville till bilträffen så ja de får väl bli så då. Kanske nattmat på max. Mumms!

Nu ska jag försöka få kontakt med christine.. hon sover ju fortfarande..
TYPISKT TONÅRINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0