pain

skjut mitt huvud tack!! 
jag har en väldans värk nu det velar mellan sängen eller teven. Lutar åt sängen.

idag var vi på simskola, gick fintfint. Jag fick sjunga lite.. bara jag som tordes!  MESJÄVLAR! haha, sen drog vi på oca och köpte käk..för vi missade ju den goda lunchen idag :(:( så de blev en skagen macka..vi satte oss på sköle och väntade på bussen oxå. men vi bleb utskickade..pinsamskola.  Asså visst att dom säger till en men inte om dom tar vaktmästaren som hjälp sen omringade dom oss! pinsam skola

Sen väntade vi på bussen, men då vart det så att jennie hade sett fel på busstiderna så vi gick och satte oss på dannes och väntade en halvtimme! Sen blev det idrott, vi hann med lite pingis sen så var det historia

nu på kvällen sitter jag hos kristian..många incidenter må jag säga

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0