KÄNNS KONSTIGT

Hjäääälp, upplys media och alla människor..min pappa har blivit SJUK!!!



eller vänta, jag tar från början
Jag vaknade upp hos kristian, senare hörde pappa av sig..jag frågade vad mamma och han skulle göra idag. Dom skulle till birsta och köpa saker till nävsta, jag tvingade dom att de skulle hämta mig och såklart så gjorde det.

Dom kom, sen åkte vi.. Och där HÄNDER DET SOM ÄR DE OTROLIGA.. min pappa, ASSÅ MIN--> pappa. Gick på birsta, vi tog oss en köttbit på enresturang och sen gick vi och strosa runt. DE dunkade i mitt hjärta hela vägen, den känslan som jag hade den var obeskrivlig. Vi gick på ikea och tittade på möbler och hela kittet. Vi kom väl dit vid halv tolv och åkte hem halv fyra. De sitter kvar i hjärteroten att jag gick på birst med min pappa.. läskigt




BEVISET!!!!





Kommentarer
Postat av: peter

men han är ju på birsta varje dag ju:)

2009-10-26 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0