Hartråkigthuvudvärk!

Alla som har flickvän/pojkvän gör detta testet


Vad heter ni? Viktoria och Kristian


Hur länge har ni varit tillsammans?
3 år 3 månader 16 dagar


Är ni förlovade?
nej


Har ni barn? nepp


Har båda körkort? traktorkort iaf


Isåfall, vem kör bäst? hm, kristian


Kommer du ihåg er första kyss? ja :')


Vem sa "Jag älskar dig" först?
krilleboy


Vem är äldst? HEHEHE jag


Vilka stjärntecken är ni? stenbock och våg


Vem fyller först på året? Jag


Vem är längst? Kristian


Vem sjunger bäst? Kristian självklart!


Håller ni i handen på stan? äärsch!


Kände ni varann innan ni blev ihop?
haha, jaa


Vad har ni gemensamt?
de har vi inte kommit på än : )


Blev du kär i första ögonkastet?
HAHAH, nä tyckte att ahn va en liten tönt :)


Har ni någon speciell låt?
några st!


Har ni några "fri kort"? haha, ja de va nån som kristian hade :D


Har ni stora framtidsplaner?
vi tar dagen som kommer


Har ni gråtit i varandras armar? yes


Har ni varit utomlands tillammans?
japp!


Vilket är ert bästa minne? Våran första semester :)


Vem lagar bäst mat? jag skulle ja tippa på :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? filmfilmfilm och våra friends


Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja


Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
nån mil


Brukar ni bråka?
de händer


Ringer eller SMS:ar ni mest? bådeoch men mest talking


Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
ja vafan är de ? :D


Brukar nån av er prata i sömnen? krilleboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0