brumbrum

sitter jag äter bulle och dricker cola, är ju kanelbulledagen idag.. puss på det!

igår var jag coh kristian i birsta på bilträffen, lite så där var det Men jag fick träffa mickan iaf, mycket bra. VI drog ett maxmål ochså på köpet. Sen åkte vi hem vid tolv och hemcoh sova :)

idag åkte jagcoh min underbaraste till birsta. Jag var sugen på att köpa en jacka. men blev enormt besviken på hur den såg ut. Mycket ful, var annorlunda på bilden och det är ju jämt men nu var det en stor skillnad. Men inga sura miner för det elle.. jag köpte två tröjor och ansiktmask och en tshirt till kristian :)    ääh om är rik nån gång så varför inte?

Sen fick jag en sallad att äta upp sen åkte vi till 'fel'tema och sen åkte vi hem :) nu är jag singel, kristian åkte hem :) & jag ska plugga lite, ska läsa om sexmissbruk sen ska ja kanske åkte och kolla på innebandy ned fisfrida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0