SkitBÖWLING

som sagt, så var det ju bowling på min sista lektion. Ja tror de var för att tommy var sp seg att ha lektion så vi fick ha det :') Ja inga kommentarer om var resultatet blev men de spelar ingen roll. Men BÄS - frida förlorade säger jag!

some pics






1. jag tänke säga namnen på personerna, deras identitet är hemliga.
2. mina lagkamrater hette. hmrrrf Fiserika, BÄS, Eliten och mysjennie
3. tro inte att dom heter så,  jag kan ljuga
4.Såklart fattar ni väl att jag var Eliten!



jag tror jag ska hemsöka erikas brevlåda ikväll!!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

nejmen är du lite dålig förlorare vicky :) du som kom NÄST SIST liksom ;)

2009-11-16 @ 18:36:00
URL: http://frolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0