Newmoon

kvällen blev lyckad igår,vilma hämtade upp mig sen gjorde hon några ärenden sen åkte vi till bite line..buuuuh för dom! så vi gick till kermit mycket billigare och gott :') sen gick vi till bion och var redo att se new moon!
filmen var inte så bra so jag trodde, typ en 3/5 toasters

efter bion så gjorde min SÖTE VILMA en vurpa, hahahaha, gud vadjag älskar att se när andra gör vurpor. Tror jag skratta i tio minuter, tillochmed nu kan jag skratta ;)

det blev att jag åkte hem till kristian och sov där.. missa bussen till christine :(


jag var glad som en lärka

'


Tummen ner för biteline, den icke gå röda sidan

 

 

tummen upp för kermit, den gröna gordan sidan

 

min fiskläpp ska sova


Kommentarer
Postat av: vilma

hahahaha har du inte glömt den där vurpan än :')

2009-11-21 @ 22:03:56
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0