FIRRE

kom nyligen hem från albert, kristian kom och sällskapade mig :') nu ska ja upp och firxa lite sen sova. Imorgon ska jag till hassela och lyssna på författaren mia törnblom sen äta lunch där  mmh sen blire en föreläsning sen var de min skoldag.

Efter skolan imorgon ska jag träna.. FÖR ATT jag och linda köpte gymkort idag. very good! nu blire till att ha en beachbody2010

imorgon smäller det, NEW MOON =D but first ska jag äta på biteline

 

 

de första bildera är på mohannad och arman, de spelade poker och den som vann skulle få bestämma vad den andre skulle vara för djur och vara i det för 5 sekunder. hahaha, mohannad är en apa och arman..var en fisk?

sen är det stjärtskorpan som hade redovisning idag om pippi och våran lärare bara stack därifrån och hämtade denna peruk. knäpptommy. Sen när jag skulle redovisa om nilsholgersson då tog jag en tjuga.. men inte brydde tomy sig då. surtomm!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

saknar dig din jävla indian :D <333

2009-11-20 @ 18:00:54
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/
Postat av: GUDEN

men jag saknar dig också din jävla firre :')<3333

2009-11-20 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0