en tråkigt test

1. om dig själv

* vad heter du?- viktoria
* är du nöjd med dig själv?- ibland
* hur gammal är du?- 17
* efternamn?- de beau
* mellan namn?- marie helena
* hur lång är du?- 171.5?

2. om dina vänner

* vilka är dina närmaste vänner?- moa, crilla rebecca sara karin
* brukar du bråka med nån av dina närmaste?- nejnej :)
* vilket är ditt bästa minne från din bästavän?- kanske var rhodos med moa och crilla :)
* har du samma stil som dina vänner ?-  ojaa
* vem är din bästavän?- kristian viström
* vem får dig att skratta?- krillepille,  å polarna mina serru
* vem har du mysigaste med?- krillepille

3.om din familj.
* har du en bror? jo
* har du en syster?- nee
* bor din mamma & pappa tsm?- mm
* har du en lillasyster?- ne
* har du en lillebror?- ne
* har du husdjur?- för många
* bråkar du ofta med din mamma/pappa?- ja faktiskt.

4. kärlek.

* har du nån pojkvän/tjej?- joho
* vad heter han/hon?- kristian
* har ni haft sex?- kanske vi har, eller kanske inte
* har du varit riktigt kär nån gång?- jag är
* är din kille/tjej lång?- nä medelkort sådär
* vart bor han/hon?- svanäng!

5. mat
* vad är din favorit mat?- varierar, men kanske grillat kött
* vart vill du helst äta?- på nå mysigt ställe
* äter du mkt mat?- njaa
* nått som du verkligen inte äter?- fiskbullar

6. kläder
* vad har du på dig nu?- mjuukbysser och tröja
* använder du string?- tråd i stjärten menaruu
* vilken bh storlek har du?- 85c
*vad har du mest på dig?- nudist
* adidas/peak?- adidas
* bh/topp?- bh

7. skolan.

* är du bra på matte?- hahahaha
* är du bra på engelska?- gaah
* är du bra på svenska?- HÖHÖ
* är du bra på bild?- fråga mina pennor!
* vilken skola gåru på?- västermalm
* vilken klass gåru i? bf08
* vilken är din mentor?- annika ?
* gillar du skolans mat?- nejtack!
* gillar du din skola?- faktiskt så gör jag det
* vem är du med mest i skolan?- karin crilla sara linda och linnea!



Nu går jag och lägger mig GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0