helg!

många spännande saker har hänt, ska ta dag för dag hadejag tänkte mig

torsdag; då blev det först grillmys här hemmea med älskling mamma och pappa sen åkte vi två tillnorra och paxxade våran plats som vi skulle ha den kvällen..efter en stund kom de andra invaliderna. Vi startade upp brasan och grillade marsmallows? och dunka musik! en mycket lyckad kväll med många tokiga händelser.

fredag; blev det att jag och kristian åkte hem till han..sen åt vi grillat där igen! älskar-t.. sen åkte vi till granlo coh hälsade på crilla och rebecka, sen satte vi oss i epan och for runt som vanligt. Nu har vi gjorde i två helger irad :) haha, sen så fick vi nystan om attt det var fest i gårdtjärn hos salins. Så det blev gårdtjärn med massvis med normala människot och många onormala människor. Ni vet vad jag menar! sen åkte vi hem & sov

lödag; man vaknar i svanäng sen så fikade man lite snabbt ocg myste med chivas! sen kom modern min och hämtade mig sen hämta vi upp moapoa. När vi kom hem så tog vi fram farmorsochfarfars cyklar,tog en varsin cykel sen en tripp till stan blev det. Det tog sig en tid men vi kom fram,istan så köpte jag mig glasögon och chips sen hemåtfärd. Men tog oss en stopp hos crilla. Sen hem och käka.. efter ett tag kom kristian och crilla och vi spelade bull! haha! sen så fic vi en till nystan om att det var en ''fest'' i bredand. Med ljudanläggning och mycke folk. HAHAHA,skrattretande..när vi kom dit så sitter det cirkus tio pers på bänkar och hade en sönderspräng stereo på bordet coh drack nån enstaka öl! patetiskt..så vi drog då till crusingen i kvissle..dä var det inget för oss så vi åkte hem. Vi åkte och hyrde film,de vuxna blev det sen två säsonger av hjälp!!!! Senare blev det grillferre hos acke..trevligt! fick även lära acke att tvätta i tvättmaskin! hahah

söndag; vakna upp med att kristian daska tilll mig på hakan och ligger och glor på mig. UNDERBART! vi gick ner och åt frukost..sen gickjag upp och spruta vatten på christine och moa! mohaha! sen åkte vi och såg på femmana..men dom losa :(:(:( men ändå glad! sen åkte vi hem med släkt i bagaget och åt sallad och glass. Sen for jag och mamma och övningkörde..nu kanjag växla! HÖHÖ DERUUUUUUUU KRISTIAN!!!!!!!!!!!!

Just nu sitter jag och skriver och snackar med krillepille..ja vad säger vi? nä inte nått alls men det är så ett förhållande ska vara..det ska inte finnas nått att säga, men jag älskar dig kristian jättejättemycket! så jag slänger upp en bild på oss för att visa hur det äkta kärlekspar ska se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0