underbart med lite skratt på lektionstid!

det blev mys med älskling igår framför teven och hjälp igång
idag blev det lite utav sovmorron,sen blev det skolan
jobbat med frågor om tonårstid,
HAHAHA hände en ful grej idag med albert

albert - jag har skaffat en chiuvavvvvaa (?)
jag- vaa?! har du?
albert- näe,men min syster
jag - hur gammal är hon då?
albert- två månader?
jag - två månader?! eeeeeeeeh,
albert- jaa! hon är ciska så här stor ( han visar med hand avstånd
jag - men albert! då är man ju en liten bäbis!
albert - jaa ja vet, så fult när hon håller på att springer och jagar allt. asstörigt!
jag - ALBERT.. en lite bäbis? man kan ju inte krypa nästintill då när man är två månader
linus - man kan börja i en tidig ålder!
jag - men inte när man är två månader
jag - albert är din syrra två månader?
albert - näääe? hon är tolv för fan!

linus fick sig också ett skratt då faktiskt!

HAHAHAHHAAH,
så gudans fult! :))

det blev birat med crillipillis och lindis efter skolan
två tröjor fick jag med mig hem,
visar senare
C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0