SOVA PÅ BESTÄLLNING

min hemska natt är klarad
jobbigaste tiden var nog vid sex-sju tiden
gick upp och la mig bredvid kristian när han sov
jag höll på att somna där och i bilen
men när det väl var dags att sova ja vad händer då?
det går bara inte, jag försökte verkligen

tillslut så kunde jag sova i den osköna stolen
men det är jobbigt sova innför en annan person
som tittar på en
och man har massa sladdar på sig
sen visste jag också vem sköterskan var ;o
men iaf jag kom hem iaf tillslut..

vaknade vid tre tiden, sen harjag varit med jessica
vi åkte till sidsjön och gick runt där
mysigt var det faktiskt..ska börja göra de oftare

men nu ska ja dricka upp mitt glas juice
sen ska jag fylla diskmaskinen
sen sova.. som jag inte har fått nog av de liksom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0