KOMIGENKOMIGEN

jag lelver! jag lever! min kraft till blogg har torkat ut,
VIKTORIA TA UR FINGRARNA UR ARSLET OCH BÖRJA SKRIV

min helg fungerade ännu en gång, det blev mys hos crilla på fredag..
grillning här hemma i silje med mina favoriter,blev mys
sen blev det att jag kristian och crilla drog till timrå
det var som sagt crusing där.. men ingen höjdare!
åkte hem och satte sig i soffan med popcorn i näven
thats is gonna be! <3

igår blev det bowling med mamma och moa
jag ledde jävligt länge, sen torkade mitt finger ut
det klarade inte trycket nå mer, så det blev rännan för mig
äääsch, tvåa räcker för mig faktiskt!
och etta vinnaren är inte värd att nämna ;o

ikväll har det varit en fuckad kväll för mig o kristian
han kom hit, och vi gjorde fruktsallad och skulle se på twilight
kristian var så himla gullig att ta med sig en DVD för min är knäpp
men då funkar inte den, sen funkar inte min heller
så vi gick in i farmors och farfar hus ( dom är i italien)
men tror ni att det funkar dåå nääääe????!
så jag tittade på skivan, då är det två feta repor i den!
ska till hemmakväll och klaga! jobbig period att leva!
så nu är kristian ute hos kenny och tittar på vad han gör
och jag sitter här med jessica på msn
vi hart en djup disskusion om en sak!

C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0