i'ts something wrong with me

man kan säga att  min dag har varit bra,
på svenskan hadejag mitt tal om att ...
det var jag som gjorde tornet pisa snett!
jo visst är det jag (?) men vafan linnea och crilla skratta
såå det bara pajas av allt! :)

på lilin hade jag och crilla frågeslingan, jo det gick bra :)
fick bra feedback! höhöhö :')
efter skolan åkte jag till stan med linski coh crilla
sen tog jag bussen fortast hem, mamma grilla kött! (y)
jag åt sen åkte jag på träning, nu snart ska ja fixa mig
sen ska jag åka till granlo och sova där
imorgon kommer jag att ta hand om en 1åring med snart 2 åring
hela dagen imorgon, tror jag ska ta med han och crilla på stan(?)
sen på kvällen blir det att jag är kvar i granlo med hos (christine bäckström)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0