Igotthetime!

jag åkte till kristian igårkväll,vilma hänkade på
vi satt och tjocka i oss godis och såg en världelös film
sen blev den gh3..sen såg vi på henrik schyffel(?)
sen åkte vilma hem

jag och kristian gick och la oss tidigt men vi somnade inte
imorse blev jag väckt utav att mamma skicka sms
att hon skulle till timrå och kika på fotboll
jag följde med i svängarna, lillkussen thilda spelade
jag övningskörde dit, ohmygod på en motorväg! =')
den du kristian! , nananönönana

det blev kaos av thildas match, den blev inte av
men då hade dom träningsmatch mot stöde
för stödes motståndarlag kom inte heller
så det blev en vänskapsmatch mellan nedansjö vs stöde
och självaste dommaren blev jag :)

sen åkte vi hem, nu på dan har jag klippt gräset
är helt slut i kroppen.. sen kommer jessica och plockar upp mig
vi ska träna ikväll, man har ju förhoppningar med påmatch imorgon?


slänger upp en snyggobild på en av mina bästavänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0