iagree!

min helg har varit umärkt
i frdags åkte jag till ella och janne i granlo
satt oss i soffan coh käka chips och så på en film
lördagn fick ajg gå cih väcka albert, han sov länge :')
jag skulle vara barnvakt en hel dag!
tittade på shrek, sen fika och så
efter ett tag kom crilla och sen åkte vi till stan
lite krångel med vagnen men de kirrade sig =)

gick runt på stan, kika och så
sen åkte vi hem, albert la sig och sov
jag slappa, efter nån timmar kom ella hem
med grekisksallad till mig (a)
sen gic jag upp till crilla där rebecka också var!
myste på, efter några timmar kom kristian
vi åkte till donken, sen hem till crillsi igen
sen åkte vi hem och sov ;)

imorse sov vi ut!  jag duscha, kristian åkte hemn
jag övningskörde till essvik för att se kussen spela match
sen åkte vi hem, tog en salla på statiol!
nu snart ska ja gå ut och säga till papi
sen ska ja åka hem till kristian
där jag kommer att spendera min kväll

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0