fre,lör,sön

min weekend har varit mycket bra
ifredags åkte jag crilla sara rebecka crilla timmy till njurunda
var först hos timmy sen åkte vi moppe till skolan
satt och väntade på alla andra som skulle till brinken
sen var det dags att åka.. jag fick åka med en kille
hej främling! men det gick bra
sen åkte vi till brinken där vi till bringande våran kväll
sen åkte jag hemoch sov hos crilla

lördagen blev det att kristian kom
sen åkte vi och spelade minigolf
svindyrt...40 spänn, per person
sen åkte vi till moppaträffen..
oerhört töntigt,sen blev det käk på mc
på kvällen åkte vi till sara, var där
sen tog vi oss en nattcyklingtur hem till mig

idag har jag varit lite barnvakt åt albert
plus att det är morsdag så jag gav min mamma ett linne
sen åkte vi senare till mormor käka lite gotta där
nu ska jag plugga till provet ja ska göra imorgon

kristian svara nån jävla gång på din äcklinga telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0