24/7!

jag har varit med kristian sen.. förra veckan typ varje dag! men vad gör man inte när man inte har nått annat för sig och inga vänner som vill vara med en på dagarna?! :) kristian du är och förblir min drog!

idag hade vi nationella i matte,
men tjohej vad dåligt det gick! snällasnälla tomas gemig G<3
efter skolan blev det stan med linnea och crilla
köpte mig en jacka/tröja..men ska lämna in den imorgon
förut när kristian skulle testa den(?)
så ser jag fetaste svarta fläcken på tröjan!
men snyggt! så det blir att jag tar pengarna istället och köper mig..trumvirvel!.....
ett par jeans leggings! :):):) från h&m, snygga som fan!
sen ska jag spara min pengar till nått vettigt
kanske om man ska åka utomlands? =)

sedan kommr jessica och hämtar mig sen blire träning

Peace!

Kommentarer
Postat av: WIlmA :O

JAG VILL VARA MED DIG VARJE DAG :(

dissare

2009-05-14 @ 11:32:21
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0