vilma jag saknar dig!

jag mår faktiskt bra itanke på att någon snodde lite grejjer av mig igår, ska polisanmäla det så tjuven fattar att det rä allvar! att man ska fan inte gå runt och sno andras saker! skaffa pengar..menmen, life goes on! idag har det fungerat kanon, på svenskan slet jag som ett djur! efter skolan gick jag och hämtade ut min tröja som jag la undan igår.. perfekt tills på lördag! sen köpte jag ett par trosor =) (a) sen gick jag till körskolan och har suttit där bu i tre timmar och lyssnat på tommy, intressant var det och nyttigt! sen blev det en hamburgare på frasses<3

igår kväll åkte jag till min älskling jag tänkte att det är fiffigare om jag sover där när jag ska till tandläkaren imorse,bättre med bussar och så! sen när jag har fixat allt och sitter på bussen till nacksta så tänker jag efterr att jag har u inte fått ett sms om att jag ska till tandläkaren, då tittar jag på lappen och läser att jag ska till tandläkaren den 20 mars 09 10..alltså FEL DAG! känns ju underbart med många UUUUUU:n!

så imorgon blire att borra hål! iiih, sen ska jag hjälpa min kära mor tills hennes fest :) men nu ska jag ta en dusch sen snacka med min älskade pojkvän och smsa med min älskade kusin :)<3

Kommentarer
Postat av: DIN GUUUUD

om dom snodde blåbärsmascaran, då blir jag arg!!!!

jag saknar dig, även om det inte är mig du menar

2009-03-21 @ 23:08:24
URL: http://bywilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

PUSSSS!

2009-03-21 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0