ûnderbart!

gårdagen var bra, jag och linnea hade en lek på lilin
vi körde på limbo! haha, det var ju mest viga killar :)
efter skolan blev det en snabb tripp till stan med linski
sen kom kristian så gick vi runt och kikade
efter det åkte vi hemtil mig och myste på
det blev film och laddat med puppcorn!
men som vanligt så somnade jag :D

idag följde jag och kristian med min moster till birsta
samt småkusinerna så gick vi och kolla på bananer i pyjamas
tillochmed så var darth vadg på att fajtas! haha
men vi drog och en mcdonalds! gott
sen gick vi runt i affärer men daär....
hmmmm, jag krmade B1ellerB2, likadana!

nu ligger min älskling på soffan och sover
men ska gå och pussa på han nu, tjiiingh


coolare 2åring får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0