släkten!

släkten är värst bäst..
efter skolan igår så hänkade krillepille hem till mig, vi slog på en film.. katten gustaf! skit bra! men jag hann inte se hela för att ajg följde med mamma till mormor och morfar för att se timrå matchen! det var väldigt jämt men sista peridoden började de hända saker.. men det rä ju skiiiit lehtonens fel!!!!! ;o ut med aggrisionerna! men dom förlorade iallafall!
men det gör dom jämt! men min mormror älskar jag högt! :) hon skriker och håller på, hons äger att hon ska spränga hela arenan för att det ska bli tyst på publiken! hahahahah :D tror min trumhinna fick en smäll :)

men nu ska ja åka till bergsåker! sen skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0