perfekt lördag!

igår var det en hejjvild kväll..förmiddagen var småttdryg men när man skulle tillnävsta så blev det lite mer fart på kvällen :) vi som skulle jobba på min kära mors fest kom dit fem och käkade lite sen fixade vi iordning! sen vid sju tiden kom det folk in springades, hahaah, så himla fantasifulla människor som man känner. det var ifrån snövit en groda,tingeling och shrek och fiona! underbar kväll, jag stoffe kristian och kenny var väl där till klockan tre tiden och slet som några djur! men det gick bra och det avr kul att se mamma ha så där roligt, och lite på vippen blev hon också =)
vid fyra tiden kom väl jag och kristian till sängs och sov,

imorse blev det en lugn förmiddag, kristian sov längre än mig! jag blev så himla paff att han gjorde det så jag knäppte tillochmed kort på min älskling : ' ) men nu är det massvis med folk i mitt hus och äter upp våran mat, det blev spå himla mycket mat över igår så vi delar ut den gratis ;) haha, men tuuussentals drickor är det kvar jag det gillar vi! så det blir mycket dricka nu i veckan eller så sparar jag det till en speciell stund =) men nu ska jag sociala med allt folk

ikväll blir det en luugn söndag med älskling, film ska vi hyra

MEN IAF GRATTYS MAMMA,40 BAST! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0