några lappar fattigare

min dag...jaa, skolan var trög!
men efter skolan så gick jag runt på stan med frida och ida
mycket trevligt kan jag lova, blev en hamburger på mackedonken
efter stadstrippen åkte med med mamma maggan, slapp buss åket

när jag kom hem så blev jag sittandes framför datorn
jag var med i en auoktion om en splittrans ipod
det blev lite svettigt där en stund
MEN JAG VANN DEN FAJTEN!!
wonderful, så nästa vecka har jag en ipod i min näve

slänger väl in en bild här framöver
nu tänker jag fortsätta snacka med kristian i luren sen sleep
hahaha, söt killen min vettö,
nu sitter han och berättar vilka idrottslektioner han har varit närvarande
söötan, inte alla som har det så perfekt :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0