mamma is back in dah house!

gårdagen var ooooehört bra! ;>
inge överdrift men den var mysig,
kom till kristian, han slog på bastun och fyllde bubbelbadet
bada och basta, kan inte få nog =)

sen blev det
lite fika, och film såklart!
vafaan nu glömde jag va filmen hette, ahaha
vanheden? deckare? :) ja sån film såg vi
sen såg vi klart den så ville vi se en till,

efter den så la vi oss, haha
kristian pratade både i sömn i natt
och gick i sömnen! ;d sötnos!
men jag tycker det är lite otäckt att sova där ute
jag är döörädd att nån ska komma och ta mig ;o
så känns de! men ja bITER IHOP! ;>  

idag blev
de inte så mycket, en film
sen åkte jag kristian och hans mamma till birsta
jag köpte gotta till kaninen min, sen skjutsade dom hem mig
ikväll??! ja linnea surrar om en fest i granloholm, tveksamt?
men nu tänker jag iallafall se narnia! <3

pyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0