lördag kväll!

efter skolan igår gick jag på stan med karin
det blev en jacka på jc, mycket nöjd!
efter skolan så åkte jag hem & sov..
sen på kvällen åkte jag till min älskling
vi såg på rallybrudar.. sådär film!
menmen, imorse blev det innebandy

sen åkte jag hem till mig själv, spenderat min kväll ensam :(
men det behöver man ibland också
jag har ätit grillat kött. premiär 2009!
älskar den maten! vi hade stor besök här
niklas och camilla och signe :)
förut såg jag när timrå mötte hv71, timrå kunde ha vunnit allt
men då när det var sudden så sumpar lehtonen till det
hans skena gick sönder! HATAAAA HV71
så nu gäller det på torsdag, håller tummarna =)

nu på kvällskvisten har jag badat badtunna
jag och min söte farmor satt i tunnan själv och njöööt
imorgon blire mer tunna (y) just love it
nu ska jag poppa popcorn och kanske titta på
äckel melodifestivalen eller en film och vänta in kristians samtal!

BYE

Kommentarer
Postat av: moa

BADADE NI BADTUNNA UTAN MIG? bitches....

2009-03-15 @ 12:48:59
URL: http://moab.devote.se
Postat av: DEBÅÅ!

jajjjaaamen!!! ;d;D

2009-03-16 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0