löövley

lördagen den 28 mars blev lyckad fast inget släckt lyse blev det
glömde totalt bort det och jag tror att om jag hade släckt lyset så hade ju inte jag räddat hela klimatet
nej-nej! men jag tänkte på det iaf, det räcker :)))
nu på morgonen så åkte kristian hem :/ han blev väl less på mig
för jag somnar hela tiden, vet inte vad som händer med mig!
men nu är det snart lov då kan jag soooova ut!

nu idag ska jag åka iväg till elin och gratta hon..i efterskott
sen ikväll blir det TVtittande och slapp, för imorgon börjar jag 12 10
muuummms på det

ny duschad,då blire myys
pöss på dig!

Kommentarer
Postat av: jessica persson

men guuuuuuuuud vilken sötig biiild=)<33

2009-03-29 @ 22:18:57
URL: http://perssonjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0