LÅÅV

ännu en helg har gått, men det var en bra genomförd helg
ifredags varjag hemma med liggandes med feber
väldigt tidigt var jag uppe på lördag
men det gick fort, för jag hade fyra minuter att ha på mig
tills bussen gick till stan, på bussen träffade jag min vän jessica

jag gick på stan, letandes efter kläder till mammas 40år fest
ja ska som sagt severa så jag måste kirra vita och svarta kläder
men inget blev av, så nu måste jag fortsätta min jakt

efter min stadstur så gick jag upp till höglunda skola
och kollade på när älsklsen åkte han och jag till mcdonalds
GOTT men icke nyttigt! sen så åkte vi & köpte godis (intebra)
sen blev det innebnady match på sporthallen,
sen hem till mig och där blev det film och mys med småkussarna!

man vaknade idag klarvaken vid åtta tiden! underbart!
hade man ju hela dagen framför sig!
men vid elva tiden åkte vi alla in i en bild till matfors
badade där, superskönt! kul att göra något iallafall

ikv blir det tvtittande, parlamentet HAR PREMIÄR IKVÄLL JUE

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0