JÄVLA MENSVÄRK!

ett kort inlägg, nu sitter jag och är redo att gå till bussen sen börjar min dag
igår gick jag först på stan med crilla letade efter lite kläder.. jag hittade en skinnjacka som jagv ille ha
jag la undan den tills jag skulle gå med kristian :) så han fick bedömma själv
kristian kom och jag visade allt jag ville ha, han instämmde med skinnjackan
så nu är den min! ska inviga den idag,sen hittade jag en till uuuuursnygg jacka!<3
ska snacka lite med pappsen! 

idag blire slapp sen ska ja ju se sveriges värsta bilförare! :):):) just love it!

ssshililuluilu

Kommentarer
Postat av: Aniiita

du och dina jackor:P men det var kul och träffa dig idag en snabbis, jag saaaaaknar dig :'(

2009-03-27 @ 18:44:37
URL: http://perssonjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0