fattiglappar!

tattarungar! idag när jag stod och skulle köpa en viss grej så kikade jga i min vackra plånbok, och taadaa så var det inga pengar där! men snyggt! så då äre nån fattig jävel som går och tar grjjer?! men är det moget? nej! ska snacka med min mentor imorgon... och det var inte bara pengar, det var mitt smink med..mitt värdefulla smink, <'3 men ska snacka med alla imorgon! 

efter min lilla tragedi så gick jag på stan med flickorna sen kom becka in till stan så vi kikade på kläder tills på lördag! jag hittade en tröja som jag la undan tills imorgon! :) sen kom min snykke pojkvän och han var ju hygglig och bjöd mig på mat för jag är ju pank :( snääääällt ;) sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och laddar upp för imorgon. FÖrst på morgonen ska jag till tandläkaren och borra lite sen ska jag efter skolan till körskolan och gå handledarkurs :)

pyssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men seriöst, vilken monga klass du går i.

snor saker ;o <3

2009-03-19 @ 10:38:22
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0