EN TISDAG

äntligen har min sömn kommit tillbaka!
jag vaklera gånger imorse pga av min väckarklocka
jag ha inte tagit bort larmen sen skolan ;o goodie!
också drömmer jag så hemska drömmar men jag sov
iallafall ut till halv elva! Viktoria ia BACK!

vid tiolvtiden
så åkte jag och mamma till erikshjälpen
till både i bosvedjan och i timrå,
jag letade efter en älskade jeansjacka^..
tänkte kolla om det fanns en reko jacka som är billig
så jag slapp betala flera hundringar i en butik

men ingen jeansjacka fick jag med mig
men en annan tröja köpte jag för HELA 25 KRONOR!
men vadå? det var faktiskt heltOK

sedan kommer
mormorochmorfar hit och äter
sen tänkte jag snåla med dom till min pojkvän
som jag kommer att spendera min kväll hos!

pyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0