weekend again

både plus och minus på denna helg
ifredags åkte jag och kristian och crilla till mediamarkt
skulle ju hämta ut min mobil...jojustde
dom hade inte lagat den..nejnej
jag skulle få ut min mobil om ja pejjade 480kr
värt det?!! nej skulle inte tro det
plus att den skulle vara olagad om ja fick den
fitt mediamarkt.......;@
men ska köpa en ny snart igen..förslag tack!

fredag kvällen blev hos sara
lite kort och snacks
sen igår (lödagen) vakna jag hos kristian
vi åkte till meet-street sen hem till mig
på kvällen blev det crusing med mickans vråål
blev en lyckad kväll förrutom på slutet =')

imorse vakna jag med kristians fejjs breve mig
vi åkte till birsta en snabbis
sen badade jag badtunna thilda och emelie
annars har min söndag varit bra

snackar i tele nu, pööööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0