SCCHHHIT CARd

goshja,filmen var bra igår.. men minus till platserna, dåligt utrymme..tillochmedjagsom har dvärgben fick inte plats,stackars kristian isånnafall : ) efter bion tog vi ett big boy mål, sen åkte vi till tonhallen där crilla sara coh rebecca var. Det blev kubbspel..oohja viktoria vann faktiskt denna gång

idag så vaknade jag med ett glatt fejs bredvid min favorit kille.. upp lars och teherese. Det blev ett par örhängen till mig och jag å kristian köpte till oss. Sen hämtade jag upp mitt minneskort på mediamarkt..sssssch therese inget om kort!

nu ska jag se en film hade jag tänkte..sen sova

jojust det mitt kort är spärrat,inga samtal kommer fram till mig.. attans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0