OVÄNTAD

denna dag blev ju inte som man hade trott från början. Jag var en så kallade chaffis idag åt min mamma. Hon kan inte köra bil för hon har gjort illa sitt ben. Så vi åkte runt på äventyr,först åkte vi till birsta för att låsa upp min telefon.Sen blev det hem igen att hämta en lapp för att hämta ut paket med min kläder. Men det var tidigast 16 00 man kunde hämta.Så vi åkte till matfors, käka mat sen åkte vi till mormor och satt där ett tag. Sen skulle mamma till läkaren, sen åkte vi till akuten som mamma skulle till. Vi åkte dit vid tre och jag kom hem vid för 40 minuter sen ;o

jag blev hungirg såjagåkte hem coh betällde en hawaii sallad. så jävla gott!

imorgon blir det hårfärgning hos christine..hoppas på bästa resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0