KOM TILL MIG NU



dessa två älsklingar kommer jag få hem snart, på onsdag omjags ka vara exakt!
måste ju ha om man ska kunna bada i sommar :)

min midsommar blev ju inte som jag hade tänkt om man säger så..vi åkte inte tillnjurunda, synd :( men jag och kristian grillade själv hos han, sen tittade vi på film sen åkte vi ner till några och tittade vad dom gjorde. Sen ringde rebecca till mig och ville ha med mig och kristian till stan och spela kub med hon och sara! Vi tog våra arslen och åkte till stan, det avr trevligt! jag sög förlora alla gånger! gick vi till  max och käka. Träffa min sjärna mickan! :D puss på dej! sen åkte vi hem och sov!

idag kom pappa och hmtade mig hos kristian, sen åkte vi och släppte av vilma ochmatilda..sen handla vi nu sitter jag här och ska äta våfflor, få se omjag går magont! ikväll lir det bio med älskling JOHANFALK.. just love it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0