gårdagenshändelse

jag måste få uuuuut min aggresion(?)

igår när jag var på stan med vilma och sara
så var vi på åhlens och tittade på smink,
vilma testa en mascara och jag testa ögonbrynspenna
när vi skulle gå så kommer personalen fram till vilma
och började disskutera om att mascaran som hon hon har testat
är inte en test mascara och att de måste kasta den då...
men vafan tänker jag då???!?!
varför är det inte plast på mascara så man kan inte öppna den
och den låg längst fram vid alla andra mascarerna

såklart man tänker att det är en test mascara
så vilma sa liksom okeej... vi var precis på väg att gå
då kommer det fram en gammragata fram till sara
och frågade vad sara hade stoppat ner i hennes BH
vafan har sara gjort nu tänkte jag..
sara försökte visa i sin bh att det inte va nått
men på andra sidan höll kärringen på att säga
då tog sara fram sin helt vanliga mobil

kärirngjäveln sa inte ens ursäkta att hon misstänkte sara!
sån jävla dålig stil...visst att mnan blir fundersam på kunder
men när man väl blir det så kan man ju iaf be om ursäkt att man klagar på nån
jag ska fan skriva in detta i sundsvallstidning,
jag känner att jag inte vill kolla på smink där någo mer...
en stor del att man vill handla i affärer
är ju hur personalen beter sig, STOR MINUS TILL ÅHLENS


menmen, dagen med sara och vilma blev lyckad
vi gick till ett bra matställe..billigt och supergott
man vad de heter tänker jag inte berätta
ni mina läsare får fortsätta äta på DONKEN
och jag tänker äta på de där myycket bra ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0