ETT INLÄGG

tjalala, älskar min pojkvän somjag har gjort i mnnästintill tre år.. men idag extra mycket. Han har smittat ner mig så här dags bra till midsommar..great med 8! :)

igår var jag på borsta med rebecka, det blev några kap för både hon och mig. Jag köpte en klänning, strumpbysser..en väska,skor..en scarf vafan var det mer?! :) sen efter birsta åkte vi hem till mig och åt grillat, götti! sen spelade vi kort hela kvällen och tittade på film..bee movie,söt filmen

idag så åkte vi till birsta tidigt fölr mammaoch mormor skulle dit, så vi hänka med. Rebecka sket ioss efter ett tag för att träffa sin pappi. Men vi shoppade vidare, idag blev det en kjol en tröja,solglasögon och en tröja! :) sen hannjag inte merför då ringde dom och ville ha hjälp med att sälja jordgubarna i lillhällom..det var kaos! :) Så jag tog min stora älgkliv och satt mig i bilen och åkte till lillhällom och hjälpte siv! :) Det gick bra tills jag blev toanödig,men det var bara en kvart kvar tills de stängde så kristian komoch hämtade mig. For hem och KISSA och käka sen hyrde vi film, tre stycken. Nu ha vi sett wallander! :) lööveit!

men nu ska jag hjälpa min kille som är TuMME MITT I HAND och rensa jordgubar. Jo ni hör rätt? hjälpa till med jordgubbar..det kan inte vara lätt att vara kille!

Imorgon midsommar. GLAD MIDSOMMAR DÅ FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0