COME On SUN!

idag har jag klickat hem lite kläder, två par bikiniset..tre linnen och en klänning. Man kan ju inte runt naken i Rhodos! :)

Det blev en lyckad kväll igår,ja och moa åkte till Christine som var med Rebecca, vi drog fram våran tjocka snacks och börja tjocka. Tv tittande och snack, sen kom Timmy och Sara..efter ett tag kom kristian :) vi satt först i lägenheten och häcka. Men Vi kom på att vi kunde ju åka upp på norra och guna lite. Och det gjorde vi, skit kul! Men så klart så slutade dte med att ajg gjorde illa mig..trodde jag bröt foten men de var bara en vardaglig skada :)

sen åkte Moa jag och Kristian hem och sov, båda har åkt nu och nuj är jag ensam :(:(:( det blev Sverige match man tittar på ikväll! Imorgon blir det birsta!


En puss från fredags kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0