BENEN VÄRKER..

gårdagen blev en mycket bra dag, jag och christine tjänade ihop 10 spänn. Det behöver vi mycket väl. Efter några timmar cykla vi hem till granlo och sen åkte hon jag och kristian till sidsjön och skulle tra oss ett dopp. MEn det var så inihelvete mycket folk där så vi åktevidare till moapoa och tog oss ett dopp vid deras brygga. Kallt men skönt! sen åkte vi hem tjocka i oss gosaker och titta på tv..sen sov jag och kristian över där : )

imorse klev jag upp och gick ner till albert som jag nu är barnvakt åt. Men han sover så jag passar på att sitta här då. ikväll ska jag bara slappaslappa. Men imorgon ska jag till lindaoch fira hon i efterskott kan man säga. Får hoppas på en trevlig kväll.

Ge mig råd.. ska man gå på gatufesten?! är det värt pengarna? såfall vilka dagar? :)

Kommentarer
Postat av: jessica persson

jag kommer inte gå på gtufesten. vi kommer åka iväg med båten nästa vecka :(

2009-06-25 @ 21:38:46
URL: http://perssonjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0