Arg och regnit!

jag trodde ju som sagt att det skulle bli en lyckad kväll..eller jo det blev det en del men på slutet ballade det ur. På dan var jag hos min mormor och morfar och hade släkttjosan..jag vann frågeslingan, yeah! :) spelade fotboll å hade det allmänt mysigt. Efter det så åkte jag hem, hann knappt fixa mig så hämtade fille och linda upp mig. Sen for vi ut i skogen..det var trevligt tills man hjälper en vän på fyllan. Jag och kristian de nyktrapersonerna hjälper till..ja vafan får man då skit? Blir så jävla lack,den där idioten måste ha nå bokstavfel! Vi drog hem för att slippa mäniskorna, ja då får man veta att man blev anklagad att man snor en väska också. Men den ''lyckade'' tjejen som anklagade oss hittade sedan väskan på övervåningen. bra där, öppna ögonen nästa gång innnan du öppnar ditt jälva kakhål!

blir tv hela dagen för mig..

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0