SHOPPINGTWODAYS

nu sitter jag i granlo och är barnvakt
albert sover i sin säng och kristian i soffan
härliga grabbar det ;'))
igår så jobbade jag, en sån jävla sleten dag
jessica kom och hjälpte mig, mycket bra!
sen åkte jag coh kristian till birsta
både han ochjag köpte lite,
jag köpte iaf ett par skor,shorts trosor och ett linne

imorse åkte ja till birsta med mamma ella albert
det blev mer shopping idag
ett linne, en skjorta en mascara och en klänning
åååh en underbar plåbok!
sen åkte ajg till stan och mötte upp rebecca på stan
var på stan,tjalalala sen åkte vi hem till crilla
vi beställde hem kinesmat, mycket gott!
sen åkte jag och kristian hit

imorgon blir det jobb om de inte regnar
på kvällen är det ett ?
vad tycker ni gott folk? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0