REDIGKväLL

blev en gatufest sväng igår :) massvis med folk var det också
gick med kristian crilla sara och rebecca.. :)
åkte endast en karusell, den blev med rebecca
hahaha, så jävla kul kanske den roigaste gången man ha åkt
alla är ju psyk och springer dom några dårar för att få en vagn
man puttar bort alla småbarn och bara rusar
jag och rebecca sprang in vid karusellen fast det fortfarande var igång
jag fick karusellen på mig, tappade skon! :) hahaha

efter allt så åkte jag kristian och crilla på bigboy

vid ett ska jag börja jobba sen klockan åtta äre jobb i gen
så så jobb kommer att vara tills på söndag : )

förut åkte jag till stan och hämtade min biljettt
som jag vann.. alltså en gatufest biljett
men min darling ska få den ;> pöössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0