MIN DAG

dagen började med att jag hade snor i ansiktet. Nej inte hela ansiktet men i näsan iallafall. Så jävla pissnödig..jag tog mod och kraft och klev upp. Senare åkte jag och mamma till stan..fixade min bakomatkort sen hämtade jag ut kristian linser. Köpte halskedjor sen kikade jag på kläder tills mamma var klar hos massören. Vi tog en langos, supergott! 5/5 toast! sen kikade vi lite mer, jag köpte ett hårband och balsamspray. Sen åkte vi och hämtade moa sen åkte vi och handla. : ) jag körde the all day..well allmost the all day! :) nu senare på kvällen har vi tittat på mamma mia å käkat godis. Mysigt! jag är väldigt trött nu och tror jag ska slutna mina ögon


denna prudukt köpte jag idag för bara39:-
jätte bra för hos som är slitet och torrt
och den funkar utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0