JAG VET

det har varit en usel uppdatering,men nu s ska ni veta varför jag har varit så himla dålig människa

jag har jobbat mån tis ons och idag..
jaag jobbar med mina vänner här på bilden..ja alltså inte med dom men med eras bajs som har skjutit av sig i deras hem..(ladugård) uppdatering för er som är efterblivna..(kor bor i en ladugård på vintern och på sommaren bor dom ute på gräset. på sommaren måste ladugården göras sen så det blir fint och inte spindelnät)  ochjag älskar kosso Så jag ställde upp för min granne och gjorde rent i deras ladugård..det har tagit tre dagar för att göra rent allt. Jag har fått sett bajsochbajsochbajs sen spindelnät men va gör det? pengar måste man ju ha :) ochjag älskar kossor, våran kemi är så bra kanske för att ajg ser ut som en själv :)  så jag ha bestämt att jag och kristian ska skaffa oss en kossa





igår var jag på bio med min älsöking, och vi såg en av mina favorit filmer MR POTTER..jag älskar alla filmerna..men låt mig avra barnslig och mentalt 6 år i hövve. Men jag älskar alla filmer och den jagsg igår var knasig men mycket bra. 5/5 som alla andra filmer också!




imåndags då jag jobba med bubbarna så kom det storbesök
rebecca och wilmis kom och smakade gosaker med mig
ingen bild på dig wilma men så blir det när man inte talar om vissa saker!
efter jag ha jobbat drog vi till stan
vi käkade på donalds och myste på
sen gick jag hem från bergsåker




nu blev det ett händelserikt inlägg
men så blir det när jag har smket kobajs i flera dagar

nu snart så ska jag åka till albert och vara med han ikväll
tänkte ta med mig han och crilla till stan och hejja på malin som sjunger

BERIGHTBACK

Kommentarer
Postat av: din gud, och det vet du

haha kung, ska aldrig berätta. så slipper jag se alla fula bilder, folk lägger ut utan tillåtelse ;)

2009-07-16 @ 21:20:15
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0