JAG ÄR

helt utmattad.. imorse vakna jag av ett sms..tänkte  vafan det är säkert bara mamma..men jag kände att jag var tvungen
då var det från kristian mamma att vi åkte om en kvart. Jag skulle som sagt jobba idag..kristian hade stängt av larmet sen hade han sagt viktoria! sen så var det inget mer.. så jag sov över : ) men de gick fintfint ändå. Tog lite frukost sen åkte man. Så jag jobbade idag från klockan nio till fyra. Det var lite smått drygt idag för ajg läste ut min bok så jag hade inte så mycket att göra. Och det blåste jätte mycket.. blev bara värre :)  men nu är jag hemma och nu ska jag gå över till farmor och farfar och låna deras tv och se på privileged.  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0