gårdagen!

det blev stan igår med kusin
blev några inköp..tshirt,två kjolar
 en present ett linne och en tröja
ibland måste man unna sig!
sen åkte jag hem med kristian

bytte om och så där
sen åkte vi tillvästermalm.
vanliga stället före fest
sen drog vi till gatufesten
njaaaaa inte värt pengarna
vafan ska man göra när man är under 18
man får inte gå in i tält..men går bara runt
säkert jääte kul för att som vill supa sig full
och spela nån person som inte är
men dom som vill vara sig själv och ha kul ändå
men nästa år då är man 18 år och glad

men jag och christine och kristian gick runt tsm
kristian ochjag åkte iaf karusell
hon tappade dock sin telefon
och skitpolackerna kan ju inte svenska/engelska
så det blev ingen hint om den telefon

men vi fick en hundring av en kille
så vi blev glad igen & åkte karusell
 dessutom köpte vi en langos för de pengarna

det blev att jag och kristian sov hos christine
idag har jag varit på stan med sofia
och åkte karuseller med hon : )
sen hem hit till älskling, åt grillat
vi blir bara hemma och är barnvakt ikväll

imorgon bitti ska jag jobba
nio till fyra..men pengar får man juförfan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0