bilderna sammanfattar!

min helg var händelserik trots allt, fredagen vet ni ju (barnvakt). Lördagen var småttdryg på dan. Jag jobbade sen drog jag och kristian och tittade på agility. faktiskt roligt att se :) sen så ringde rockzilla (victoria) undrade om vi ville käka med hon och rebecca. Ja tack sa jag! det blev kermit, väldigt gott och mysigt. Sen drog de två propparna hem till matfors och jag och kristian hem till mig. Jag fixade mig sen drog vi till viccys place. sEn skulle vi åka in i matfors och kika på crusingen, leif plockade upp oss så vi åkte han bil nästintill hela tiden..förrutom när jag vi pissade i buskar och sprang runt vid smedjan!

Nu efter nyheterna vädret ..bilder



sen efter luksta skjutsade vi hem rebecca till G-HOOD!
rebecca jag älskar dig vännen, och nästa år smäller det!!
måste spara peningan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0