WORKWORK

one more time!
för några timmar sen så gjordejag en blogg,
sen gick de nån till timme tills jag ville logga in på den
men då gick det tyvärr inte! undraa...
vet faktiskt inte varför de var så, jag blev lite små lack!

min söndag
har fungerat, jag åkte hem från min kära pojkvän förut
pappa och jag hanldade lite, han köpte godis
massvis med godis! och jag fick en hamburgare på sibylla!
slappat mycket, men de är söndagar till för!

imorgon är det som sagt för skola igen!
men bara en vecka kvar sen är det sportlov..underbart!
men imorgon hörrni då ska jag på gym med wilmis!
det skulle man aldrig tror men löööpa ska jag göra! :)

men nu ska ja tervända mig till soffan & se beck (advokaten)
sen ska jag gruggla lite flour i min mun! mmmmhmmhmhmh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0